Pages

Tuesday, February 3, 2015

Impian untuk hamil

Assalamualaikum wbt..

Perkongsian bagaimana saya berusaha untuk hamil. 
Dihitung-hitung,ditunggu-tunggu...4 bulan dah berlalu tapi masih belum jugak hamil. tambahan pula masih lagi tinggal berasingan dengan suami. Suami di Sabah,saya di KL. 
Jumpa pun sebulan sekali je.

Dari awal merancang nak mengandung awal, yela..umur pun dah 26tahun masa berkahwin.

Tak nak tunggu lama-lama, terus check period calender dan aim waktu subur. Semua tiket at spotted date saya booking untuk ke Sabah.

Hermm...masih jugak menunggu. 

Sebulan sebelum jumpa husband untuk next visit..saya pun mula consume GLA complex dan vitamin B SHAKLEE.

Nak dipendekkan cerita, ahamdullillah 2 bulan selepas itu saya mengandung.
Masalah lain yang saya hadapi juga hilang dengan mengamalkan GLA complex shaklee.



Bagitahu  kami masalah anda dan kami akan cuba memberikan yang terbaik.

pm/whatsapp : 019-4794672 rosilah yusoff


No comments:

Post a Comment